вторник, 2 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Календарно-обрядові пісні

Назва навчальної теми

Народна творчість

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська література, історія

Вік учнів, клас 6 клас, 11-12 років


Стислий опис проекту

Проект календарно-обрядові пісня складений на основі Державних стандартів освіти та покликаний формувати та розвивати навички 21 століття у учнів. Для вивчення теми календарно-обрядових пісень учні класу діляться на робочі групи і досліджують природу та особливості пісенного українського фольклору за сезонними ознаками. 

План

Навчальні цілі

забезпечення реалізації можливостей розвитку учня як вільної особистості, здатної за допомогою набутих ключових та галузевих компетентностей ефективно самореалізовуватися в сучасному багатоманітному глобалізованому світі та брати участь у житті демократичної, соціальної, правової держави і громадянського суспільства, вчитися протягом усього життя;
розвиток інтелекту дитини, її критичного та творчого мислення, визначення нею власної ідентичності як особистості, громадянина, члена родини, етнічної, релігійної, регіональної та локальної спільноти;

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )

Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують, що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями. 

Діяльність учнів

На початку вивчення теми учитель демонструє учням свою презентацію із основними завданнями проекту. Учні класу діляться на 4 групи «Осінь», «Зима», «Весна», «Літо» та отримують завдання для опрацювання. Після закінчення дослідницької роботи, в якій учитель постійно супроводжує учнів, групи демонструють учнівськіпрезентації та захищають свій проект. Остаточне оцінювання проводиться лише після обговорення проектів в класі та самоаналізу.

Відомості про автора

Зіньковська Людмила Іванівна

Українська література

ХЗОШ №26

м.Харків

тел.936185

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09.-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 9-10

В цьому модулі було пояснено, що таке фасилітація і яка роль вчителя в методі проектів як фасилітатора. Було дуже цікаво!!! :)

Рефлексія модуль 7-8

Під час роботи над даним модулем я познайомилася як ожна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Разом з тим ми з колегами по тренінгу обмінялися прикладами учнівських робіт та обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Були з'ясовані причини того, що учні не недостатньо залучаються до оцінювання та запропоновані шляхи подолання проблем при залученні учнів до оцінювання.

Рефлексія модуль 5-6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я спробувала створитb вікі статтю, згадала правила безпечного користування  ресурсами мережі Інтернет. 

Рефлексія модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.

Рефлексія модуль 3

Цей модуль допоміг мені зрозуміти призначення ключових, змістовних та тематичних питань!

Опитування